Als VvE-beheerder doen we ons uiterste best om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor onze VvE’s. Ook willen we zo snel en efficiënt mogelijk alle relevante informatie over uw VvE aan u laten weten. Dat doen we via uw VvE Portaal op Twinq. Kunt u daarom uw gegevens even controleren?
Inloggen op uw VvE Portaal
Alle belangrijke informatie vindt u op uw VvE Portaal van Twinq. Onder ‘Mijn gegevens’ staat ook hoe we u kunnen bereiken. In 3 stappen controleert u of die gegevens nog kloppen:
Stap 1: Inloggen
Ga naar www.vvemetea.twinq.nl en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vergeten? Geen zorgen! Stuur een mailtje naar vve@vvemetea.nl en u ontvangt binnen 48 uur uw inloggegevens.
Stap 2: Ga naar ‘Mijn gegevens’
In het hoofdmenu klikt u op uw naam en vervolgens op ‘Mijn gegevens’. Daar kunt u uw gegevens bekijken.
Stap 3: Aanpassen
Klopt er iets niet? Dan kunt u die gegevens direct aanpassen. Klik daarna op ‘Opslaan’ en uw gegevens zijn aangepast.
Vaker even checken
Regelmatig even inloggen op uw VvE Portaal is altijd handig. Belangrijke mededelingen deelt VvE Metea namelijk via dit portaal. U vindt ze terug onder het tegeltje ‘Mededelingen’.
Ook kunt u alle correspondentie tussen u en VvE Metea hier terugvinden. U vindt ze onder het tegeltje ‘Mijn correspondentie’.
Snel op de hoogte
VvE Metea stuurt het liefst belangrijke stukken, zoals vergaderstukken, per mail. Hebben wij geen e-mailadres? Dan versturen we dit per post en dat is natuurlijk minder efficiënt, snel of fijn voor het milieu. Niemand wil belangrijke berichten – een ernstig liftprobleem, mogelijk overlast door groot onderhoud of een update over het reservefonds – niet of (te) laat ontvangen.
Vragen?
Neem dan gerust contact met ons: mail naar vve@vvemetea.nl of bel ons op telefoonnummer (030) – 60 03 930.