VvE Metea groeit door en zodoende kan ons team van VvE-managers weer uitgebreid gaan worden! Hard werken en plezier maken is ons credo, onze organisatie kenmerkt zich door een informele en persoonlijke werksfeer met veel ruimte voor ieders inbreng, rol, mening en input. Misschien is VvE beheer misschien iets voor jou?

Over VvE Metea
VvE Metea is een dynamische organisatie, die zich richt op het verlenen van een breed scala van diensten voor verenigingen van eigenaren (VvE’s). In de afgelopen decennia heeft VvE Metea zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de sector die service en kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Dit komt mede tot uiting in het feit dat VvE Metea als een van de eerste in haar sector is gecertificeerd. Naast het volledig verzorgen van het financiële, organisatorische en administratieve beheer van verenigingen van eigenaren, voert VvE Metea ook technisch en bouwkundige beheer. We zijn een groeiend bedrijf, momenteel hebben we ongeveer 50 collega’s in dienst en beheren we ongeveer 800 VvE’s. Ons bedrijf is opgericht in 1995 en gevestigd in Nieuwegein.

Over de functie
VvE-managers van VvE Metea:

• zijn coördinerende probleemoplossers;
  • functioneren als contactpersoon en vraagbaak voor bestuursleden van de VvE;
  • organiseren ledenvergaderingen van VvE’s;
  • stellen de jaarrekening en begroting op voor de VvE;
  • verstrekken (met behulp van het ondersteuningsteam) opdrachten om storingen op te lossen;
  • zijn de schakels tussen de VvE en de bouwkundig medewerkers van VvE Metea;
  • en verrichten nog allerlei andere werkzaamheden voor en namens de VvE.

Zowel fulltime als parttime zijn er mogelijkheden, rekening houdend met flexibele uren en thuiswerken. Daarnaast kent VvE Metea zeer interessante (secundaire)arbeidsvoorwaarden en hebben we bijvoorbeeld een actieve personeelsvereniging!

We leiden je op!
Weinig of helemaal geen ervaring binnen vastgoed of beheer hoeft geen enkel probleem te zijn, we leiden je namelijk op! Benieuwd hoe wij nieuwe collega’s welkom heten en kennis laten maken met ons vak? Klik hier

Meer informatie of gelijk reageren?
Wil je meer te weten komen over de wereld van VvE’s, ons bedrijf en de functie? Klik dan hier! Ben jij of ken jij iemand die hier uitermate voor geschikt is? Reageren kan via vve@vvemetea.nl t.a.v. Wilma Kiers.