Met het bouwkundig VvE beheer verzorgt VvE Metea onder andere de volgende zaken:
- Het aannemen en verwerken van technische meldingen en storingen. Dit kan zowel telefonisch als digitaal via de inlogomgeving van onze webbased applicatie(Twinq). Binnen kantoortijden kunnen de leden al hun technische meldingen en storingen doorgeven en buiten kantoortijden zijn wij altijd telefonisch bereikbaar voor dringende storingen.
- Jaarlijkse opname en rapportage van bouwkundige gebreken en uit te voeren preventief bouwkundig onderhoud.
- Beheren van de onderhoudscontracten betreffende gemeenschappelijke ruimten en installaties. Dit kan bijvoorbeeld bestaan uit de schoonmaak, glasbewassing, tuinonderhoud, liftonderhoud, onderhoud blusmiddelen en onderhoud aan het dak.
- Schriftelijk behandelen van garantieklachten.
- Bestellen van naamplaatjes voor nieuwe bewoners of bij collectieve vervanging.
- 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar zijn middels een storingsdienst voor het aannemen en uitzetten van dringende technische storingen.
Daarnaast biedt VvE Metea binnen het bouwkundig VvE beheer een aantal aanvullende diensten aan:
- Op locatie behandelen van garantieklachten.
- Het opleveren van voorzieningen aangebracht in het kader van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO).
- Organisatie collectief reinigen kanalen mechanische ventilatie.
- Het op verzoek van de VvE beoordelen en rapporteren van technische klachten van gemeenschappelijke delen.
- Onderzoek naar noodzaak voor vergunningen en aanvragen daarvan.
De tarieven voor deze aanvullende diensten staan apart vermeld op de website.
Klik op de tekst voor het downloaden van de Genera folder.
Klik op de tekst voor het downloaden van de Lexicon.