VvE Metea helpt Verenigingen van Eigenaars (VvE) als VvE-beheerder bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex.
Een verhuizing van een van uw VvE-leden meldt u uiterlijk 2 weken tevoren via vve@vvemetea.nl. Wij zorgen dan dat een meteropnemer langskomt zodat de vertrekkende en de nieuwe bewoner de juiste afrekening krijgen. Heeft uw complex slimme meters? Dan komt er geen meteropnemer langs, omdat de meters op afstand kunnen worden uitgelezen.
Heeft uw complex geen slimme meters? En was u niet aanwezig toen de meteropnemer langs kwam? Dan wordt uw warmteverbruik geschat op basis van uw verbruik in eerdere jaren. Daardoor kan het verbruik te hoog of te laag worden ingeschat en dit verschil wordt pas na de volgende meteropname verrekend. Het is dus belangrijk dat…
VvE Metea werkt met Ista, Techem of WMS. samen voor de opname van de meterstanden en de afrekening van de stookkosten. Als uw complex slimme meters heeft, dan worden de meterstanden elk jaar op afstand uitgelezen. Heeft u geen slimme meters? Dan komt er een meteropnemer langs van Ista, Techem of WMS. Hierover krijgt u…
U kunt een mogelijk kapotte radiatorknop melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de radiatorknop zo snel mogelijk gecontroleerd en/of gerepareerd wordt. Afhankelijk van de akte of het reglement van uw VvE, kunnen de kosten hiervoor aan u worden doorberekend. De akte…
U kunt een mogelijk kapotte radiator melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de radiator zo snel mogelijk gecontroleerd en/of gerepareerd wordt. Afhankelijk van de akte of het reglement van uw VvE, kunnen de kosten hiervoor aan u worden doorberekend. De akte…
Elke verandering aan de radiatoren moet u aanvragen, zodat we de meters op de radiator correct kunnen blijven aflezen. U kunt wijzigingen aan de radiatoren aanvragen door te mailen naar vve@vvemetea.nl.
Als een van de meters kapot is, kunt u dit melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Binnen een week na het ontvangen van de afrekening krijgt u het teveel betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. Had u nog een betaalachterstand op uw debiteurenkaart? Dan wordt het terug te ontvangen bedrag eerst hiermee verrekend. Op uw VvE Portaal op Twinq kunt u een eventuele verrekening terugvinden.
Dat kan. U kunt hiervoor contact opnemen met de debiteurenafdeling van VvE Metea: mail naar admin@vvemetea.nl of bel naar telefoonnummer 030 – 60 03 939.
VvE Metea werkt met Ista, Techem en WMS samen voor de opname van de meterstanden en de afrekening van de stookkosten. Als u het niet eens bent met de afrekening, kunt u contact met hen opnemen: www.istanederland.nl, www.techem.nl of www.wms.nl. Eventueel onjuiste meterstanden worden aan ons doorgegeven.